Beskrivelse og åbningstider

Ungdomsklubben Puk er et gratis tilbud og fungerer som et værested/fristed, for de 15-21 årige, hvor de unge kan mødes i hyggelige og trygge rammer.

Her lægges vægt på at styrke fællesskabet og de sociale relationer, samt respekten for den enkelte.

Ungdomsklubben skal være et naturligt samlingssted for de unge i Hornbæk og være et netværksskabende miljø, hvor de unge bliver medinddraget og ansvarliggjort, samt får lov til at indgå i forpligtende relationer og fællesskaber.

Udover den normale klubaktivitet, har klubben særlig fokus på alkohol/rusmiddel problematikker blandt de unge.

Hvis dit barn bliver 15 år inden den 30. april, bliver dit barn meldt ud af fritidsklubben den 30. april samme år.
Hvis dit barn bliver 15 år efter den 30. april, kan dit barn fortsætte i fritidsklub til den 30. april året efter.

Det er gratis at gå i ungdomsklub hvis man er fyldt 15 år eller går i 9. klasse.

Hvis man går i 7. eller 8. klasse og er medlem af fritidsklubben, må man også gerne benytte ungdomsklubben.

Åbningstider: mandag til torsdag 13.30 til 21.30 og fredag 13.30 til 17.00.