Beskrivelse og åbningstider

Ungdomsklubben Puk er et gratis tilbud og fungerer som et værested/fristed, for de 15-21 årige, hvor de unge kan mødes i hyggelige og trygge rammer.

Her lægges vægt på at styrke fællesskabet og de sociale relationer, samt respekten for den enkelte.

Ungdomsklubben skal være et naturligt samlingssted for de unge i Hornbæk og være et netværksskabende miljø, hvor de unge bliver medinddraget og ansvarliggjort, samt får lov til at indgå i forpligtende relationer og fællesskaber.

Udover den normale klubaktivitet, har klubben særlig fokus på alkohol/rusmiddel problematikker blandt de unge.

Det er gratis at gå i ungdomsklub hvis man er fyldt 15 år eller går i 9. klasse.

Hvis man går i 7. eller 8. klasse og er medlem af fritidsklubben, må man også gerne benytte ungdomsklubben.

Åbningstider: mandag til torsdag 13.30 til 21.30 og fredag 13.30 til 17.00.